Site Loader

Příprava největší kampaně v historii této sociální sítě se právě teď blíží k vrcholným fázím před spuštěním. Facebook je nejrozšířenější a největší sociální síť na světě, a spuštění tak masivní kampaně bude jistě jednou z největších a nejmasovějších kampaní vůbec.

Jaký má kampaň účel?
Propagovat novou mobilní funkci aplikace Facebook pro chytrá mobilní zařízení. Tím je živé video.

Kde bude tato kampaň zveřejňovaná a jaké druhy reklamy má Facebook v plánu zařadit?
Facebook nechce působit reklamu jen na internetu, ale také v televizi, na billboardech nebo jiných klasických marketingových prostředků.

Jaké jsou funkce živého videa?
Jedná se Facebook live aplikaci, tedy sdílení živých videí. Kdokoli z uživatelů bude schopen nahrávat v reálném čase video, které může ihned sdílet pomocí sociální sítě facebook, aniž by přitom musel video natočit jinde a potom na facebook až publikovat prostřednictvím příspěvku. Autor může k videu přidat komentář a jeho přátelé mohou toto video dále komentovat a také sdílet. Facebooková upozornění vám rovněž dají vědět, že někdo právě natáčí video.

Kde je problém?
Tato aplikace zatím příliš mnoho pozornosti nepřitáhla. Uživatelé Facebooku o ní vůbec nevědí, nebo o ni nemají zájem. Facebook se pokouší na tuto aplikaci upozornit prostřednictvím reklamy, ale také platí slavným osobnostem, aby o této aplikaci veřejně mluvily nebo rovnou tímto způsobem zveřejnily na svých stránkách živá videa. O tuto aplikaci ale stále není příliš velký zájem.

Proč míří na televizní obrazovky?
Zdá se, že je Facebook touto aplikací posedlý, jelikož se rozhodl vložit nemalý kapitál do její propagace. Zatím je sociální síť stále neúspěšná.

Co tvrdí znalci?
Trh je aplikacemi přehlcen. Na této bázi, tedy posílání a sdílení živých videí, jsou založené jiné aplikace, například Instagram nebo Snapchat, které mají v povědomí uživatelů největší ohlas. Navíc se zdá, že nejinovativnější, tedy nejmladší a největší, klientela Facebooku, což jsou lidé mezi patnáctým a pětadvacátým rokem, z Facebooku utíkají k jiným, menším společnostem a sociálním sítím, jako jsou Tumblr, Snapchat nebo Instagram.